Wyjaśnienie rozliczenia rachunku za prąd
W przypadku, gdy jakiekolwiek elementy rachunku za prąd od sprzedawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich wytłumaczenie można liczyć między innymi w punkcie obsługi klienta. Dostępni tam specjaliści przeanalizują wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku błędu sprzedawcy pomogą uzupełnić odpowiedni wniosek reklamacyjny oraz przekażą go do weryfikacji.
Jak wypowiedzieć umowę sprzedaży prądu?
Żeby rozwiązać umowę sprzedaży prądu, należy wypełnić odpowiedni druk, który dostępny jest na portalu sprzedawcy lub w jego biurze obsługi klienta. Formularz powinien zawierać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wypowiedzenie umowy można złożyć w biurze obsługi klienta dostawcy energii czy też wysłać na jego adres. Okres wymówienia dla klientów indywidualnych wynosi najczęściej 1 miesiąc. W związku z tym po wypowiedzeniu umowy dostawcy można spodziewać się jeszcze faktury, który należy zapłacić.