Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię elektryczną
W przypadku, gdy jakiekolwiek podpunkty rachunku za energię od sprzedawcy prądu są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć między innymi w oddziale obsługi klienta. Obecni tam doradcy przeanalizują wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki dostawcy pomogą wypełnić właściwy druk reklamacyjny , a także przekażą go do weryfikacji.
Jak wypowiedzieć umowę sprzedaży prądu?
Aby wymówić umowę sprzedaży energii, trzeba wypełnić odpowiedni formularz, który dostępny jest na stronie sprzedawcy czy też w jego placówce obsługi klienta. Dokument powinien zawierać dane właściciela umowy oraz jej numer. Wymówienie umowy można złożyć w biurze obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej lub wysłać na jego adres. Okres wypowiedzenia dla klientów indywidualnych wynosi najczęściej 30 dni. W związku z tym po wypowiedzeniu umowy sprzedawcy można spodziewać się jeszcze faktury, który należy zapłacić.