Złożenie druku o odzyskanie nadpłaty lub przeksięgowanie środków
W przypadku kiedy podczas opłacania rachunków za prąd przelejesz za dużo pieniędzy na rachunek sprzedawcy energii, w jego biurze obsługi klienta możesz złożyć formularz związany ze zwrotem nadpłaty, która zostanie zwrócona na Twój rachunek bankowy. W placówce możesz dodatkowo złożyć druk o przeksięgowanie środków, na właściwy rachunek bankowy, kiedy zajdzie błąd w trakcie dokonywania faktur.
Złożenie wymówienia umowy sprzedaży energii elektrycznej
Podczas zmiany sprzedawcy energii, jakiej dokonujesz osobiście, musisz złożyć wypowiedzenie umowy aktualnej firmie. Możesz to wykonać w punktach terenowych. Wystarczy, że wcześniej wypełnisz wskazany wniosek lub uzupełnisz go na miejscu, a następnie przekażesz go pracownikowi.
Kontakt
ul.Rejowska 95, Skarżysko 26-110
Czynne
Pon 08:00 – 17:00,Wt 08:00 – 17:00,Śr 08:00 – 17:00,Czw 08:00 – 17:00,Pt 08:00 – 17:00
Zadzwoń pod numer telefonu
422-222-222.