Wniosek o zwrot nadpłaty za prąd
Nadpłatę środków na koncie rozliczeniowym u dostawcy energii można odzyskać. Wystarczy do tego odpowiedni wniosek, który trzeba wypełnić własnymi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej oraz wielkością nadpłaconej kwoty. Dokument można złożyć na przykład w placówce obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez konsultanta i przekazany do sprawdzenia. Zwrot środków wykonany zostanie z kolei na podane konto bankowe albo może być on także przekazany na konto innego klienta sprzedawcy energii, który zostanie wskazany we wniosku.
Jak zmienić dostawcę prądu?
Zamierzając zmienić sprzedawcę energii elektrycznej, trzeba przede wszystkim wybrać ofertę nowej firmy, a następnie zawrzeć z nią umowę. Kwestie związane z rozwiązaniem umowy z obecnym sprzedawcą można powierzyć nowej firmie lub zająć się nimi samodzielnie. W drugim przypadku będzie niezbędne złożenie osobiście wypowiedzenia na przykład w oddziale obsługi klienta. Dostawa prądu przez wybranego sprzedawcę prądu rozpocznie się natychmiast po zakończeniu starej umowy sprzedaży. Zmiana dostawcy energii nie zwalnia jednak z konieczności zapłacenia faktur za prąd w poprzedniej firmie.