porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Strumień

Prąd Strumień

Awaria licznika prądu

Podobnie jak każde urządzenie także licznik energii elektrycznej może ulec awarii. Nie można natomiast osobiście wykonywać jego napraw, ponieważ jest on własnością dystrybutora energii elektrycznej. Takiej sytuacji należy zgłosić uszkodzenie licznika na numer 991 lub bezpośrednio dla dystrybutora prądu. Gdy umowa na sprzedaż energii jest umową kompleksową, awarię licznika można również zgłosić bezpośrednio do dostawcy energii. Naprawa awarii licznika nastąpi po 14 dniach od zgłoszenia.

Reklamacja rachunku za energię

W sytuacji, kiedy wysokość faktury za prąd jest zbyt wielka i mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do sprzedawcy energii elektrycznej, między innymi w jego oddziale obsługi klienta. Dokument reklamacyjny powinien zawierać takie informacje jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer licznika, bieżący stan licznika, adres korespondencyjny,‍ dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca energii elektrycznej ma dwa tygodnie z wyłączeniem weekendów na rozpatrzenie reklamacji.

Dostawcy prądu Strumień

Zmiana Sprzedawcy