Upoważnienie stałe u dostawcy prądu
Aby załatwić sprawy u sprzedawcy prądu, należy wykonać to osobiście. W każdym innym przypadku potrzebne jest natomiast właściwe upoważnienie. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oddziale obsługi klienta z wykorzystaniem specjalnego druku, w którym zostaną wskazane takie informacje jak: dane upoważniającego wraz z danymi dotyczącymi informacji punktu poboru energii, dane pełnomocnika. Pełnomocnictwo stałe jest bezterminowe i nieodpłatne. Pozwala na załatwianie spraw innej osobie, kiedy na przykład przebywamy za granicą.
Zmiana taryfy energii elektrycznej z G12 na G11
Planując zmienić taryfę prądową z G12 na G11 należy zawrzeć kolejną umowę ze sprzedawcą energii, w której zostaną ujęte nowe ceny sprzedaży prądu, stałe bez względu na porę dnia. Do zmiany taryfy prądowej w placówce obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej niezbędny jest dowód tożsamości czasem również numer punktu poboru energii. Dzięki nim możliwe jest przygotowanie właściwego druku. Zmienienie taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, ponieważ niektóre ich modele nie mogą być ustawianie na tryb pracy jednostrefowej.