Zmiana sposobu rozliczeń za energię elektryczną
W oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii bez problemu zmienisz również metodę rozliczania na rozliczenie rzeczywiste. Opcja ta daje możliwość samodzielnego rozliczania energii na podstawie odczytu z licznika. Za sprawą tego będziesz płacić jedynie za faktyczne zużycie, bez prognoz. Żeby uruchomić usługę potrzebny jest obecny stan licznika, który trzeba spisać przed wizytą w placówce, a także dowód osobisty do sprawdzenia danych. Gdy posiadasz licznik dwustrefowy pamiętaj o podaniu obu stanów dla każdej ze stref.
Reklamacja w punkcie obsługi sprzedawcy energii
W sytuacji gdy jakość usług lub powiązane z nią sprawy nie spełniają Twoich oczekiwań, w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii masz prawo również złożyć reklamację. Zostanie ona przyjęta przez konsultanta, a następnie przekazana do weryfikacji. Podczas wizyty w filii obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej przy okazji możesz także uzyskać informacje, czy związana z reklamacją sprawa powstaje z przewinienia sprzedawcy.
Kontakt
ul.Warszawska 15, Tuchola 89-500
Czynne
Pon 09:00 – 21:00,Wt 09:00 – 21:00,Śr 09:00 – 21:00,Czw 09:00 – 21:00,Pt 09:00 – 21:00,Sob 09:00 – 21:00,Nd 10:00 – 19:01
Zadzwoń pod numer telefonu
+48 52 334 39 78.