porównywarka cen prądu
Strona główna » Prąd Ujście

Prąd Ujście

Awaria licznika prądu

Podobnie jak każde urządzenie również licznik energii elektrycznej może ulec uszkodzeniu. Nie można jednak własnoręcznie wykonywać jego napraw, ponieważ jest on własnością dystrybutora prądu. Takiej sytuacji należy zgłosić awarię licznika na numer 991 lub bezpośrednio dla dystrybutora prądu. Gdy umowa na sprzedaż prądu jest umową kompleksową, awarię licznika można także zgłosić bezpośrednio do sprzedawcy energii elektrycznej. Naprawa awarii licznika nastąpi po 14 dniach od zgłoszenia.

Reklamacja faktury za energię

W sytuacji, gdy wysokość rachunku za prąd jest zbyt wielka i mamy pewność, że przyczyną tego nie jest większe zużycie energii przez sprzęt w gospodarstwie domowym, można złożyć reklamację do sprzedawcy energii elektrycznej, na przykład w jego oddziale obsługi klienta. Dokument reklamacyjny powinien zawierać takie dane jak: imię i nazwisko, numer klienta, numer PPE, aktualny stan licznika, adres korespondencyjny,‍ dane błędnej faktury, powód reklamacji. Sprzedawca prądu ma dwa tygodnie z wyłączeniem weekendów na rozpatrzenie reklamacji.

Dostawcy prądu Ujście

Zmiana Sprzedawcy