Co można załatwić w placówce sprzedawcy energii elektrycznej?
Planując załatwić sprawy związane z umową na sprzedaż prądu do wyboru mamy kilka sposobów, takich jak między innymi infolinie, formularze kontaktowe lub czaty z pracownikiem. Pomimo to wielu z nas kieruje się natomiast bezpośrednio do oddziału firmy, która pełni tę usługę. Opcja ta jest bardzo dogodna, bo pracujący tam doradcy są w stanie gros zagadnień, z którymi się do nich zgłaszamy załatwić od ręki. Z kolei same placówki są zlokalizowane w dobrze dostępnych miejscach. Jeśli więc planujesz wizytę w stacjonarnym biurze obsługi klienta obsługi klienta sprzedawcy energii, sprawdź, w jakich kwestiach możesz liczyć na pomoc.
Rozszerzenie usług o kolejne elementy
W przypadku, gdy jesteś zainteresowany szerszą ofertą Twojego sprzedawcy energii elektrycznej w jego placówce obsługi klienta, z łatwością możesz rozbudować o nie swoją umowę. Wystarczy, że będziesz posiadać ze sobą swój dowód osobisty, a wszystkie formalności zostaną dokonane przez doradcę firmy, wraz z zaprezentowaniem dostępnych propozycji jej warunkami i cenami.
Kontakt
ul. Przemysłowa 3, 64-200 Wolsztyn
Czynne
Pon 08:00 – 17:00, Wt 08:00 – 16:00, Śr 08:00 – 16:00, Czw 08:00 – 17:00, Pt 08:00 – 16:00
Zadzwoń pod numer telefonu
611111111