Wniosek o zwrot nadpłaty za energię elektryczną
Nadpłatę środków na rachunku rozliczeniowym u sprzedawcy energii można odzyskać. Wystarczy do tego właściwy wniosek, który trzeba wypełnić własnymi danymi wraz z miejscem poboru energii elektrycznej oraz wysokością nadpłaconej kwoty. Wniosek można złożyć na przykład w biurze obsługi klienta, gdzie zostanie on przyjęty przez pracownika i przekazany do sprawdzenia. Zwrot pieniędzy wykonany zostanie z kolei na wskazane konto bankowe albo może być on również przekazany na konto innego klienta sprzedawcy energii, który zostanie wyznaczony we wniosku.
Jak zmienić sprzedawcę prądu?
Zamierzając zmienić sprzedawcę energii, trzeba przede wszystkim znaleźć ofertę nowej firmy, a później podpisać z nią umowę. Sprawy związane z wymówieniem umowy z poprzednim sprzedawcą można powierzyć nowej firmie czy też zająć się nimi osobiście. W drugim przypadku będzie konieczne złożenie samodzielnie formularza chociażby w biurze obsługi klienta. Dostarczanie energii elektrycznej przez nowego sprzedawcę energii rozpocznie się od razu po zakończeniu poprzedniej umowy sprzedaży. Zmiana dostawcy energii nie zwalnia jednak z obowiązku uregulowania należności za prąd w starej firmie.