Wyłączenie dostaw energii z powodu niezapłaconych rachunków za prąd
Przekroczenie terminu płatności o miesiąc to jeden z głównych powodów odłączenia dostaw energii. Takiej sytuacji należy najpierw uiścić zaległości, tak aby nie było żadnych zaległości. Bardzo często takie działanie jest wystarczające, żeby sprzedawca wznowił dostawy prądu do domu. Jeśli jednak chcesz, żeby wznowienie dostaw energii elektrycznej nastąpiło szybciej, w takim przypadku możesz udać się do filii obsługi klienta wraz z potwierdzeniem dokonanej wpłaty i przekazać je pracownikowi.
Jak zmienić dostawcę prądu?
Aby zmienić sprzedawcę prądu, trzeba przede wszystkim znaleźć ofertę innej firmy, a następnie zawrzeć z nią umowę. Kwestie związane z wypowiedzeniem umowy ze starym sprzedawcą można powierzyć nowej firmie czy też zająć się nimi samemu. W innym przypadku będzie potrzebne złożenie osobiście wniosku na przykład w oddziale obsługi klienta. Dostawa energii przez nowego sprzedawcę prądu rozpocznie się od razu po zakończeniu starej umowy sprzedaży. Zmiana dostawcy prądu nie zwalnia jednak z obowiązku zapłacenia faktur za energię elektryczną w starej firmie.