Zawarcie umowy na prąd budowlany
Aby zawrzeć umowę na prąd budowlany, [potrzebne jest najpierw uzyskanie warunków przyłączenia od Zakładu Energetycznego oraz założenie licznika. W takiej sytuacji podpisywana umowa jest najczęściej umową kompleksową zawierającą dostarczanie i sprzedaż prądu. Choć może być również zawierana na każdą z usług oddzielnie. Prąd budowlany rozliczany jest z wykorzystaniem taryfy C11, w której koszt prądu jest wyższa nawet o 20% niż cena energii w taryfach G przeznaczonych dla gospodarstwa domowego.
Przeksięgowanie wpłaty za energię
Błędnie przelane pieniądze za fakturę za energię elektryczną na nieodpowiednie konto, mogą zostać przeksięgowane. W takim przypadku należy wypełnić właściwy formularz. Wymaga on podania takich danych jak: dane osobowe, wysokość kwoty błędnie wpłaconej, numer konta bankowego, na który była wykonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki druk można złożyć w placówce obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej wraz z potwierdzeniem wpłaty z banku.