Zmiana taryfy energii elektrycznej w biurze obsługi klienta dostawcy energii
Wszyscy raz 12 miesięcy ma możliwość zmienić u swojego sprzedawcy prądu taryfę energetyczną, na której podstawie naliczane są faktury za energię elektryczną. Tego typu zmiana wymaga zawarcia kolejnej umowy. Dokonać tego można między innymi w stacjonarnym oddziale obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej. W takim przypadku niezbędny będzie wyłącznie dowód tożsamości, inne kwestie załatwi z kolei pracownik. Wśród taryf energii istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii elektrycznej jest stała bez względu na porę doby, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii jest zmienna i jest zależna od pory doby oraz dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za energię
Jeśli jakiekolwiek elementy faktury za prąd od sprzedawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich wyjaśnienie można liczyć między innymi w biurze obsługi klienta. Obecni tam specjaliści przeanalizują wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki dostawcy pomogą uzupełnić właściwy wniosek reklamacyjny oraz prześlą go do weryfikacji.