Zmiana taryfy prądu w biurze obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej
Wszyscy raz na dwanaście miesięcy ma prawo zmienić u swojego sprzedawcy energii taryfę energetyczną, na której bazie wyliczane są faktury za energię elektryczną. Tego typu zmiana wymaga zawarcia nowej umowy. Wykonać to można między innymi w stacjonarnym oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii. W takiej sytuacji niezbędny będzie wyłącznie dowód tożsamości, inne sprawy załatwi natomiast pracownik. Wśród taryf prądu istnieją z kolei następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii elektrycznej jest niezmienna bez względu na porę doby, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena energii elektrycznej jest zmienna i jest zależna od pory doby , a także dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za prąd
Jeśli jakiekolwiek podpunkty rachunku za energię od sprzedawcy energii są niejasne lub niezgodne na ich objaśnienie można liczyć między innymi w punkcie obsługi klienta. Dostępni tam konsultanci sprawdzą wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku błędu dostawcy pomogą wypełnić właściwy wniosek reklamacyjny , a także przekażą go do weryfikacji.