Zmiana taryfy energii elektrycznej z G12 na G11
Planując zmienić taryfę prądową z G12 na G11 należy zawrzeć nową umowę ze sprzedawcą prądu, w której zostaną ujęte nowe stawki sprzedaży energii, stałe bez względu na porę dnia. Do zmiany taryfy prądowej w biurze obsługi klienta dostawcy energii potrzebny jest dowód osobisty niekiedy również numer licznika. Dzięki nim możliwe jest stworzenie właściwego wniosku. Zmiana taryfy G11 na G12 może, ale nie musi wymagać zmiany licznika, gdyż niektóre ich modele nie mogą być programowane na tryb pracy jednostrefowej.
Przeksięgowanie wpłaty za prąd
Błędnie wpłacone pieniądze za rachunek za prąd na nieodpowiednie konto, mogą zostać przeksięgowane. Takiej sytuacji trzeba wypełnić odpowiedni formularz. Wymaga on podania takich danych jak: dane osobowe, wysokość kwoty niepoprawnie przelanej, numer konta bankowego, na który była wykonana wpłata, poprawnych danych, na które mają być przeksięgowane pieniądze. Taki wniosek można złożyć w punkcie obsługi klienta dostawcy energii elektrycznej wraz z potwierdzeniem wpłaty z banku.