Zmiana taryfy energii w oddziale obsługi klienta sprzedawcy energii elektrycznej
Każdy raz do roku ma możliwość zmienić u swojego sprzedawcy prądu taryfę energetyczną, na której bazie wyliczane są należności za energię. Tego typu zmiana wymaga zawarcia nowej umowy. Wykonać to można między innymi w stacjonarnym punkcie obsługi klienta sprzedawcy prądu. W takiej sytuacji niezbędny będzie jedynie dowód osobisty, pozostałe kwestie załatwi natomiast pracownik. Wśród taryf energii istnieją natomiast następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii elektrycznej jest niezmienna bez względu na porę dnia, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena prądu jest zmienna i jest zależna od pory dnia , a także dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za prąd
Jeśli jakiekolwiek podpunkty faktury za prąd od sprzedawcy prądu są niejasne lub niezgodne na ich wytłumaczenie można liczyć między innymi w placówce obsługi klienta. Dostępni tam pracownicy sprawdzą wspólnie z klientem fakturę, omówią każdy szczegół punkt, a w przypadku pomyłki dostawcy pomogą uzupełnić odpowiedni formularz reklamacyjny oraz przekażą go do weryfikacji.