Zmiana taryfy energii elektrycznej w biurze obsługi klienta sprzedawcy prądu
Wszyscy raz 12 miesięcy ma możliwość zmienić u swojego dostawcy prądu taryfę energetyczną, na której podstawie wyliczane są rachunki za prąd. Takie zmiana wymaga podpisania kolejnej umowy. Wykonać to można między innymi w stacjonarnym placówce obsługi klienta dostawcy energii. W takim przypadku potrzebny będzie wyłącznie dowód tożsamości, pozostałe sprawy załatwi z kolei pracownik. Wśród taryf energii elektrycznej istnieją natomiast następujące opcje: taryfa G11 jednostrefowa, w której cena energii elektrycznej jest stała bez względu na porę dnia, taryfa G12 dwustrefowa, w której cena prądu jest zmienna i zależy od pory dnia oraz dnia tygodnia.
Wyjaśnienie rozliczenia faktury za prąd
W przypadku, gdy jakiekolwiek podpunkty rachunku za energię elektryczną od dostawcy energii elektrycznej są niejasne lub niezgodne na ich objaśnienie można liczyć między innymi w placówce obsługi klienta. Obecni tam pracownicy przeanalizują wspólnie z klientem rachunek, omówią każdy szczegół punkt, a w razie pomyłki sprzedawcy pomogą wypełnić właściwy druk reklamacyjny oraz przekażą go do weryfikacji.